Anjel s brokovnicou - sk

Neplačte za mojimi rýmami. Neustále ich mám v hlave a The Cab ma nútia písať. Ak sa teda pýtate, kde som našla inšpiráciu, tak iba ale iba v ich albume Symphony Soldier. 
Idem tentokrát bez obrázku.
Aj tak platia autorské práva, na to nezabúdajte!
The Breand.

Som anjel s brokovnicou –
jeden z tých, ktorí bojujú sami za seba
a kým ostatní slabnú s mysľou slabou,
ja víťazím. 

Si jediný, za koho sa oplatí bojovať:
si jediná hviezda na mojej oblohe.
A keď sa mi chce kričať,
tíšiš moje krídla.

Veríš či nie, si začiatkom mojej vojny –
len kvôli tebe chcem sa zmeniť.
Vďaka tebe sa otvárajú neba brány,
pretože si jediný.

Letím vyššie ku oblakom
a melancholický dážď očakávam –
vyzerá, že vo vojne však jediná som
a nemá so mnou kto bojovať.

Ak chceš, budem bojovať kvôli tebe.
Ak ťa totiž nebudem mať, radšej zomriem.
Si všetko tajné čo držím v sebe.
Som anjel s brokovnicou.

Hádžem granáty len aby si bol v bezpečí,
hádžem ich sama do seba.
Vyzerá to, že bezo mňa si šťastnejší –
som tvoja stratená kliatba.

Letím vyššie.
Je dôležité vedieť, prečo bojuješ.
Prestať bojovať však tentoraz bude lepšie –
a tak ťa nechávam a opúšťam.

Stále si však v mojej hlave –
daj mi niečo iné na premýšľanie, prosím.
Moje srdce od zármutku reve
odchádzam radšej do krematória.

Ani nebo ma už nechce
 a v pekle sa ma boja.
Zavrieť oči bude azda lepšie
odchádzam z boja.

No potom pamätaj si,
že to opustil ma ty si.
Na to nezabudni.
Som anjel s brokovnicou

a neprehrávam.

Komentáre

Obľúbené príspevky