Nepoznáš ma - sk


Na tento text sa viažu autorské práva.

Dobre viem, že poslednú dobu prispievam skôr hlúpymi básňami a príbehmi, ale nemôžem si pomôcť. Všetko vedie len k veršom.


Nepoznáš moju tvár,
a môjho srdca mohutný chrám.
Nepoznáš moje meno,
no predsa opieraš sa o moje slabé rameno.
Nepoznáš moju vlasť,
predsa chceš byť moja slasť.

Nepoznáš moje srdce,
a prichádzaš ku mne sťa bezdomovec –
ktorý túži len po jedinom,
nájsť si v mojom náručí dom.

Nepoznáš moju dušu,
no prikladáš na ňu ostrie svojho nožu.
Nepoznáš moje slová,
ale predsa hráš sa na môjho srdca kráľa.

Nepoznáš moje jazvy,
tváriš sa, že si ten môj pravý –
no ten už odišiel,
a keby o tebe vedel,
tak by ťa rád nemal,
ktovie, či by ťa nenávidel?

Nepoznáš moju izbu,
no zapaľuješ v nej sviečku slabú.
Nepoznáš moje telo,
no nútiš ho, aby po tvojom túžilo.
Nepoznáš moje túžby,
no snažíš sa ma vábiť.


Ktovie prečo?

Komentáre

Obľúbené príspevky