Pictures of you

Nemôžem proste prestať. Každá časť tohto blogu mi chýba a chýba mi možnosť napísať ako sa cítim a stratiť sa v slovách. Kedysi to bola jedna z tých najdôležitejších vecí v mojom živote a dnes všetko vyzerá ako mračná. Viete čo tým myslím, nie? Mračná s dažďom - vždy vyzerajú tak smutne, akoby im niekto chýbal. Presne tak sa cítim - ako tmavé mračná.
Chcela som nabrať odvahu a konečne napísať čo sa udialo - začať pekne od začiatku, od momentu, keď sa zjavila v mojom živote L. Ale upozorniť na to, že to nie je jej vina. Chcela som si to prehrať, ako film, ale nešlo to. Zaseklo sa to na začiatku. Možno to nie je Boži plán, aby som niekde niekomu povedala čo som zažila a ako sa moje vnútro zaseklo niekde v minulosti, z ktorej dnes neviem vyliezť.
Keď som prvýkrát počula o "self harming" nenapadlo by mi, že tak skončím. Nenapadlo mi, že o pár rokov *myslím o 6* sa na mojom tele bude črtať 105 jaziev po zárezoch. V tom videu hovorili, že je to závislosť, že keď raz začneš, nebudeš vedieť prestať. Tak trochu mám pocit, že som začala aj kvôli tejto vete a dnes? Dnes s ňou súhlasím, dnes tú vetu žijem. Z ničoho nič, po nádhernom čase plnom radosti sa ocitnem na školských záchodoch so starou hrdzavou žiletkou v ruke. Raz dostanem infekciu a naši na to prídu, ale možno dovtedy proste nájdem novú žiletku, nové spôsoby ako si ubližovať *jednu domu som udierala päsťami do steny, ale som sa "bičovala" náramkom*. Podľa mňa veľa ľudí netuší koľkými rôznymi spôsobmi si môžu ubližovať.
Dlho som nič nečítala a ani nenapísala - môj život sa točí okolo ľudí, okolo seriálov a školy. Dve z troch sú tie, ktoré to všetko začali. Nie je to smutné?
Héros si stojí na kraji môjho sveta. Vždy keď ho vidím, cítim to. Vždy keď snívam, cítim bitie môjho srdca. Ale bojím sa toho. Neviete si predstaviť ten strach z vlastného srdca. Je crains mon coeur. Keď počujem ako bije, trasiem sa, pretože každú chvíľu sa môže zrútiť.
"Oh, my dear heavenly Father," hovorím k Nemu, "were you thinking about this pain, when you made us? No, I am sure, you did not. It was our choice! Please, rescue my rotten inside, my ill bones my broken soul. If I just had knew what will happen, I would have never fell in love. But I think it is not optional."
Viete, že sa nemôžete odmilovať? Každý ďalší vám príde odlišný a poviete si, že toto možno bude to pravé. Ale jediné o čo sa snažím je zaprieť svoju lásku - premýšľať nad Bohom a zavrieť všetko vo mne. Každý pór musí byť upchatý, aby ani jedna kvapka nespadla z mojich mračien.
- labilná|Madame Breand

Komentáre

Obľúbené príspevky